S ovitka:
Bruno Tvrdić, teškaš-amater autsajderske podsavezne boksačke lige, nakon tri godine izlazi iz zatvora i vraća se u svo-je velegradsko predgrađe, u predgrađe s krivudavim ulicama, kućercima izgrađenim na divlje, skladištima, nadvožnjacima, skretnicama i željezničkim tračnicama, gdje sva godišnja doba izgledaju isto, a sivu patinu ne može probiti ni proljetno zelenilo, ni šareno jesenje lišće, ni zimska bjelina snijega. To postaje okvir romana.
Tvrdić odlučuje da život započne ispočetka! Ali prethodno mora obaviti dva zadatka: mora pobijediti gradskog šampiona i utvrditi kako se i zašto žena koju je volio, nakon jedne njihove svađe, baci-la kroz prozor.
Za predgrađe ga veže neobičan spoj ljubavi i mržnje, a tome se pri povratku pridružuje još i osjećaj gubitka, jer se njegov kvart pod utjecajem društvenih promjena počeo mijenjati, gubeći i ono malo opore ljepote što ju je u sebi sadržavao. Ali, to nije jedini gubitak s kojim se glavni junak susreće: istražujući vlasti tu prošlost, otkriva da su neki od ključnih događaja u njegovu životu imali posve drukčije značenje nego što je on mislio da imaju, da su ljudi koji su mu nešto značili nešto sasvim drugo nego što je mislio da jesu, pa da ni sam nije ono što je vjerovao da jest.
Ali, otkrivši da nije kriv za smrt voljene žene, Tvrdić uspijeva pronaći novi identitet i početi od početka, pa makar taj početak bio opet u zatvo-ги.
Tako sudbina junaka zadobiva neku dublju dimenziju, istraga za njega postaje neka vrsta katarze i velike rekapitulacije. Zato on i nije klasični istražitelj iz krimića, jer se i sam kroz priču mijenja, a ta priča baš zbog toga nije samo krimić nego i nešto više.