S korica:
Ako vam naslov nalikuje na sažetak sna nekog strasnog čitatelja, književnog urednika ili izdavača, u pravu ste. Čitava knjižica koju držite u rukama upravo je to – knjižarev san, knjižareva briga i trud, posao nad kojim provodi dane i noći, kultura i biznis, knjigovodstvo i poezija. Ovdje ne nedostaje ništa od onoga što povezuje sve članove tog čarobnog prehrambenog lanca – od autora-mazohista (“Zašto se moja Dekonstrukcijska hermeneutika prodala samo u pedeset primjeraka?!”) do brzih stratega čije budno uredničko oko stalno mjerka kretanja tržišta (“Chick-lit ili fantasy?”) ili šefova s tablicama, vječito nezadovoljnih menadžera-lovaca na Profit. Ne nedostaje ni zaljubljenosti u slučajan susret s knjigom na polici, ni trijezne procjene brojki; kad u jednom poglavlju neočekivano iskrsnu analiza i sinteza stanja na svjetskom tržištu knjiga, progutamo ih u dahu kao stih i vidimo da se jednako dobro mogu primijeniti i na naše maleno dvorište.